Wywiad z liderem. Wizerunek lidera w osiemdziesięciu (80) indywidualnych wywiadach pogłębionych

okładka

Wywiad z liderem. Wizerunek lidera w osiemdziesięciu (80) indywidualnych wywiadach pogłębionych

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Autorka jako cel pracy postawiła sobie odpowiedź na następujące pytania: Jak komunikują się liderzy o­ różnych narodowościach? Czym jest kultura oraz komunikacja międzykulturowa? Czy występują konflikty w­ komunikacji międzykulturowej? Co sprawia, że liderzy kierują się stereotypami lub uprzedzeniami? Czy czas, miejsce i­ przeszłość historyczna wpływają na komunikację między kulturami? Czy kobieta liderka różni się od mężczyzny lidera w­ komunikowaniu się? Na szczególną uwagę w publikacji zasługują ciekawe zestawienia różnic pomiędzy menedżerem a liderem oraz różnice pomiędzy zarządzaniem a ­przywództwem. Stanowi to tym samym zasadne wprowadzenie do analiz poświęconych stylom przywództwa. Zasadnicza część opracowania poświęcona jest prezentacji wyników badań dotyczących kryteriów tworzących sylwetkę lidera z ­uwzględnieniem specyfiki branż. Badania te stanowią pewnego rodzaju kompendium wiedzy o­ liderach wybranych do badań przedsiębiorstw. Opracowanie może być przydatne zarówno studentom, doktorantom, jak i­ przedsiębiorcom, którzy chcieliby lepiej zrozumieć kluczowe determinanty kreujące sylwetkę lidera, a­ w­ dalszej konsekwencji wykorzystać tę wiedzę w­ zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Angelica Pegani­ – autorka pięciu książek, kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z­ wykształcenia dziennikarka radiowa i­ telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z ­zarządem fundacji The Excellence World Foundation oraz UBC Entertainment and Management Group. Jest absolwentką Wydziału Filologicznego Instytutu Dziennikarstwa i­ Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunku dziennikarstwo i­ komunikacja społeczna, w­ specjalizacji dziennikarstwo radiowo-telewizyjne oraz studiów magisterskich na Wydziale Nauk Społecznych, Instytutu Filozofii, Socjologii i­ Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku dziennikarstwo i ­komunikacja społeczna w­ specjalizacji reklama oraz public relations. Od 2018 roku absolwentka menedżerskich studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania i­ Ekonomii w ­Katedrze Inżynierii Zarządzania Operacyjnego Politechniki Gdańskiej. Jako Prezes fundacji The Excellence World Foundation oraz dyrektor generalny firmy UBC Group w­ Polsce udziela się w międzynarodowych projektach humanitarnych oraz charytatywnych. Jest aktywnym członkiem fundacji, która składa się z ­trzech międzynarodowych projektów: rozwoju społeczności, równouprawnienia kobiet i­ specjalnych programów socjalnych. Jest również członkiem nieformalnej organizacji Padma, zajmującej się wspieraniem kobiet biznesu oraz ich pozycji na świecie. W ­życiu prywatnym interesuje się zdrowym żywieniem oraz fitnessem, prowadzi zajęcia w­ UBC Health and Fitness Center.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:414
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788394454555
  • Data wydania:26 marzec 2018
  • Numer katalogowy:361923

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher