Teoria społecznego uczenia się.

okładka

Teoria społecznego uczenia się.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka prezentuje jedną z podstawowych koncepcji psychologicznych, wykorzystywanych bardzo szeroko we wszystkich gałęziach tej dyscypliny. Podejście to łączy podstawy teorii uczenia z naciskiem na ludzkie interakcje z otoczeniem społecznym. Uwypukla złożone i dynamiczne powiązania między czynnikami indywidualnymi, zachowaniami a bodźcami środowiskowymi. Praca jest uznawana za kluczową dla poznawczych teorii osobowości. Ma ona również ważne znaczenie aplikacyjne, ucząc, jak lepiej wychowywać dzieci i pomagać im w nauce, dlatego też jest niezbędną pozycją nie tylko dla psychologów, ale i odpowiedzialnych rodziców i nauczycieli, dbających o rozwój społeczno-poznawczy swoich podopiecznych. Wskazując na takie kluczowe procesy, jak uczenie się przez obserwację, rolę wzmocnień (nagród, kar), oczekiwane cele, które motywują do działania, zwraca uwagę na to, że nasze zachowania stają się modelami dla innych. Opinia o książce: Książka Bandury jest ważnym elementem rewolucji poznawczej w psychologii, która wycisnęła swoje piętno na współczesnej psychologii, a tymczasem polski czytelnik nie dysponuje żadnym ważnym dziełem z tego zakresu. (prof. Ryszard Stachowski)

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:143x205 mm
  • Liczba stron:232
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788301153021
  • Data wydania:2007
  • Numer katalogowy:74541

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher