Serwis używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności (zamknij)

Wyniki wyszukiwania dla 'Jagoda Cieszyńska'


sortowanie:

Znaleziono 39 produktów.


  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych

    Książka jest przeznaczona dla logopedów, psychologów, terapeutów, lekarzy, pedagogów i rodzin dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Autorka przedstawia nie tylko współczesne poglądy dotyczące spektrum autyzmu, ale przede wszystkim opisuje przebieg terapii neurobiologicznej, z której korzystać mogą wszystkie dzieci z zakłóceniami rozwoju poznawczego i językowego.

  • Metody wywoływania głosek

    Metody wywoływania głosek

    Dostępność: 1-2 dni
    Cena: 25,50 zł  30,00

    „Metody wywoływania głosek” to pozycja przeznaczona przede wszystkim dla logopedów, nauczycieli przedszkola, studentów i rodziców dzieci z wadami wymowy oraz niezakończonym rozwojem mowy. Sposoby wywoływania prawidłowego brzmienia głosek prezentowane są, w przystępnej formie, przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską. Dwudziestoośmioletnie doświadczenie Autorki w pracy z dziećmi, z różnymi zaburzeniami rozwojowymi, pozwala rekomendować tę pozycję jako niezbędną dla wszystkich zajmujących się kształtowaniem mowy dziecka.

  • Wycieczka do Włoch Gra planszowa

    Gra planszowa Wycieczka do Włoch to świetny sposób na uczenie się reguł społecznych i sztuki fair play.
    Zawartosć: plansza, 56 pionków, kostka, 12 arkuszy kart.

  • Kocham czytać Zeszyt 6 Sylaby 4

    Zeszyt szósty wprowadza litery t i d. Dziecko przyzwyczaiło się już do codziennego rytuału czytania i oswoiło z proponowaną metodą odczytywania sylab i całych wyrazów. Nauka czytania słów z literami t oraz d powinna przebiegać zgodnie z zasadami ustalonymi w poprzednich zeszytach serii „Kocham Czytać”.

  • Kocham Czytać Zeszyt 1-18 Pakiet

    Pakiet 18 zeszytów z serii Kocham Czytać. Dodatkowo: - dla Rodziców - Kocham uczyć czytać. Poradnik dla rodziców i nauczycieli. - dla Dzieci - Kolorowanka.

  • Kocham Czytać Zeszyty 19-30 Podróże Jagody i Janka

    12 zeszytów - doskonały sposób na ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem i nabywanie nawyku samodzielnego uczenia się. Czytanie tekstów zawierających terminy geograficzne i historyczne jest pierwszym krokiem do przyswojenia treści z podręczników szkolnych i uczenia się języków obcych.
    Dołączona do zestawu gratis gra planszowa Wycieczka do Włoch to świetny sposób na uczenie się reguł społecznych i sztuki fair play.

  • Sylaby 7

    Sylaby 7

    Dostępność: 1-2 dni
    Cena: 8,40 zł  9,90

    W dziewiątym zeszycie serii „Kocham Czytać” nauka czytania przebiega podobnie jak w poprzednich książeczkach. Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek j i n nie jest dla dzieci łatwym zadaniem. Litera n jest podobna do m, a j jest lustrzanym odbiciem l. Odczytywanie wyrazów z tymi literami sprawia dzieciom trudność, dlatego tak istotne są informacje przekazywane przez osobę dorosłą.

  • Sylaby 6

    Sylaby 6

    Dostępność: 1-2 dni
    Cena: 8,40 zł  9,90

    Oto ósmy już zeszyt z serii „Kocham Czytać”. Wprowadzane tutaj głoski k i g są często zastępowane przez łatwiejsze do wymówienia t i d. Czytanie sylab zbudowanych z tych spółgłosek jest więc doskonałym ćwiczeniem logopedycznym. Przestrzenność tych liter sprawia wielu dzieciom, będącym u progu nauki czytania, spore kłopoty. Dlatego tak ważne jest połączenie nauki ich odczytywania z przekazem emocjonalnym.

  • Sylaby 5

    Sylaby 5

    Dostępność: 1-2 dni
    Cena: 8,40 zł  9,90

    Rytuał odczytywania nowych spółgłosek w sylabach i wyrazach jest już dziecku znany, dzięki temu nauka z każdą kolejną książeczką staje się coraz łatwiejsza. Mały czytelnik potrzebuje teraz o wiele mniej czasu na zdobywanie nowych umiejętności. Ważne jest jednak, aby wprowadzać go w świat słowa pisanego poprzez język mówiony. Dlatego staramy się opowiadać o sytuacjach przedstawionych na rysunkach.

  • Sylaby 3

    Sylaby 3

    Dostępność: 2-3 dni
    Cena: 9,20 zł  10,90

    Zeszyt piąty wprowadza litery f i w. Zaczyna się od odczytywania (przez nauczyciela bądź rodzica) dziecku sylab otwartych, kończących się samogłoską. Aby dziecko zapamiętało obraz graficzny głoski f, pokazujemy, że podczas jej wypowiadania górne zęby „gryzą” dolną wargę. Zasada powtarza się w stosunku do litery w. Ułożenie zębów jest identyczne, jak podczas wymawiania f, różnica polega jedynie na głośności.