Serwis używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności (zamknij)

Reklamacje i zwroty produktów


Zwrot zakupionego towaru

Jeśli kupiłeś/kupiłaś produkt w Sefer.pl i już po zakupie rozmyśliłeś się, to nie przejmuj się. Nic straconego!
 
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” możesz zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
 
Oczywiście jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar jest niezniszczony, nie był używany, a w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych dodatkowo, gdy znajduje się w oryginalnym opakowaniu
 
Co zrobić aby zwrócić towar?
 
Aby zwrócić towar zakupiony w Sefer.pl musisz go odesłać wraz z wypełnionym formularzem w nienaruszonym stanie na poniższy adres:
 
Prószyński Media Sp. z o.o. skr. Poczt. 111, 05-800 Pruszków 

Reklamacje rozpatrujemy najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania. Zwrot towaru / pieniędzy zapewniamy w ciągu 14 dni roboczych od momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

UWAGA! Nie dokonujemy zwrotów należności przekazem pocztowym.


Reklamacja zakupionego towaru
Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, to koniecznie odeślij zamówiony towar przesyłką pocztową na adres:

Prószyński Media Sp. z o.o. skr. Poczt. 111, 05-800 Pruszków 

tel. do magazynu: 22 753 61 53

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji uszkodzony towar zostanie przez nas wymieniony na inny, pozbawiony wad. Może się jednak zdarzyć, że będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu, wycofania produktu z rynku itp.). W takim przypadku zwrócimy Tobie równowartość ceny produktu. Możesz również za równowartość reklamowanego towaru zakupić (lub kupić i dopłacić) inny dowolny produkt / produkty (nie dotyczy “zamówień specjalnych”) znajdujący się w naszej ofercie.
 
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji odesłany do nas towar jest ponownie Tobie zwracany wraz z oryginalną fakturą VAT. Zostaniesz również obciążony kosztami ponownej wysyłki towaru zgodnie z cennikiem wysyłkowym obowiązującym w naszym sklepie. W tym przypadku również nie zostaną Tobie zwrócone koszty odesłania towaru do naszego sklepu.

Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zwracamy w ciągu 14 dni roboczych.. JEŚLI ZAMAWIAŁEŚ ZA POBRANIEM - KONIECZNIE PODAJ NUMER KONTA NA JAKI MAMY PRZELAĆ ZWROT KOSZTÓW ODSYŁKI.

Reklamacje i zwroty przyjmujemy również w naszym biurze.

UWAGA! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Takie paczki nie będą przez nas odbierane!

Informacje na inne tematy znajdziesz w dziale POMOCY.